Als ondernemer heb je vaak te weinig tijd om alles binnen je onderneming te regelen. Tegen het eind van de maand moet je weer de salarisverwerking regelen en de rest van de maand ben je met een hoop andere dingen tegelijk bezig. Een werkweek van 60 á 70 uur is dan niet eens zo heel gek. Elk uur van de dag ben je hard bezig om alles te regelen en alles nog net een stukje beter te laten verlopen. Hierbij moet je ook denken aan onderbrekingen die tussendoor langs komen. Een van de meeste bekende onderbrekingen is het opnemen van de telefoon. De telefoon is voor een ondernemer ontzettend belangrijk, want vaak moeten ze via de telefoon klanten te woord staan. Het is daarom belangrijk dat je eigenlijk altijd bereikbaar bent, maar als je andere afspraken hebt staan is het niet altijd mogelijk om de telefoon op te nemen. Zo is het niet gepast om je telefoon op te nemen tijdens bijvoorbeeld een vergadering. Een goede oplossing hiervoor is om een antwoordservice in te schakelen. Met een antwoordservice kun je op bepaalde en specifieke tijdstippen waarop je niet gestoord wil worden je telefoon op laten nemen door iemand aan wie je het uitbesteed. Je klant zal niet weten dat het iemand is die niet binnen het bedrijf werkt, want de mensen in een inbound callcenter zijn zo opgeleid dat ze dat kunnen voorkomen en ervoor kunnen zorgen dat alles netjes afgehandeld wordt zolang als dat nodig is. Op deze manier hoef je nooit meer een gesprek te missen en hoef je niet bang te zijn dat je nieuwe of bestaande klanten misloopt. Je kunt op specifieke tijdstippen ervoor zorgen dat je dan toch rust hebt en je kunt concentreren op andere dingen zonder dat je je zorgen hoeft te maken. |
Bezoek de website voor meer informatie : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |