Documenten legaliseren

Uw documenten laten legaliseren

Als u documenten hebt die in het buitenland uitgegeven zijn, is het van belang om deze te laten documenten. Dit kunt u laten doen door JuridConsult. Door een document te laten legaliseren wordt de geldigheid in een ander land bevestigd. Na de legalisatie is uw document klaar om te gebruiken omdat duidelijk is dat het document van een bevoegde instantie komt. Bij deze documenten kunt u denken aan een diploma of woonplaatsverklaring. U krijgt dan een apostille stempel: een stempel waardoor documenten automatisch als geldig worden erkend in alle landen van de Haagse Conventie.

Waarom JuridConsult?

Bij JuridConsult kunt u goed terecht voor de legalisering van documenten. U geniet hier van enkele voordelen:

  • Bij JuridConsult zitalles onder één dak;
  • Altijd binnen één dag een antwoord op maat;
  • Geniet van persoonlijke aandacht;
  • Snelheid van handelen;
  • Kennis & expertise op het gebied van talen.

Neem nu contact op!

Wilt u uw documenten legaliseren? Neem dan nu contact op met JuridConsult! U krijgt altijd binnen een dag antwoord. U kunt voor de volgende documenten terecht bij JuridConsult:

  • Diploma’s;
  • Geboorteaktes;
  • Documenten;
  • Verklaringen;
  • Huwelijksakte;
  • Overlijdensakte;
  • Woonplaatsverklaring;
  • Certificaten;
  • Bevoegdheden;
  • Inschrijving;
  • Overeenkomsten;
  • Volmachten.

Staat uw document hier niet bij? Neem dan contact op!

Bezoek de website voor meer informatie : https://www.juridconsult.nl/nl/home-2/