Er is tegenwoordig in elke branche enorm veel concurrentie. Vaak ben je bijvoorbeeld niet meer de enige kapper, café of restaurant in jouw omgeving. Hoe zorg je dan toch dat mensen naar jouw bedrijf komen en niet naar de concurrentie? Dat kun je onder andere doen door jouw online vindbaarheid te vergroten. Als je makkelijker te vinden bent op Google, zullen mensen jouw bedrijf eerder tegenkomen en is de kans groter dat ze jou gaan bezoeken. Dit doe je door middel van zoekmachine optimalisatie. Dit is echter een proces dat vrij veel tijd inneemt, ook op de lange termijn. Het is daarom aan te raden om voor zoekmachine optimalisatie uitbesteden te kiezen. Hogere positie in Google Zoekmachine optimalisatie wordt ook wel SEO genoemd en omvat in principe alle werkzaamheden die ervoor zorgen dat jouw website hoger in de zoekmachine resultaten komt te staan. Google houdt rekening met meer dan 200 factoren in het bepalen van posities in de resultaten. Wanneer je kiest voor het uitbesteden van SEO, kies je voor een bedrijf dat kennis heeft over en ervaring heeft met al deze factoren. Zo kan jouw website bijvoorbeeld geoptimaliseerd worden voor Google, maar kunnen er ook diverse linkbuilding activiteiten worden ondernomen die jouw positie kunnen verbeteren. Het uitbesteden van SEO gebeurt altijd in vier fases. Als eerst wordt er onderzocht op welke zoekwoorden jouw doelgroep zoekt. Vervolgens wordt er content gecreëerd rondom deze zoekwoorden. Daarnaast wordt er aan het technische gedeelte van de website gewerkt en ten slotte wordt er linkbuilding verricht om hogere posities te bereiken. |
https://lapmarketing.nl/diensten/seo-uitbesteden/ |