Naast Google ads heb je ook nog Bing ads. Bing is een zoekmachine net zoals Google. Alleen Google is een stuk groter dan Bing in Nederland, maar ook globaal. Je hebt ook een uitzondering, dit is China want dit land gebruikt een compleet andere zoekmachine genaamd Baidu. In China gebruikt 75 procent Baidu, dus in China is Baidu duidelijk het grootst. In China zijn Sogou, Shenma en Hassou ook een stuk groter dan in bijvoorbeeld Nederland. China is dus duidelijk anders dan de rest van de wereld. In België gebruikt 93 procent Google, dus Google domineert daar heel erg. In Amerika is Bing wel iets groter dan in Nederland en België, maar is nog steeds niet heel erg groot. DoubleSmartJe kunt dus Bing ads uitbesteden op DoubleSmart, dit bedrijf zet een perfecte campagne op voor jouw bedrijf! Waardoor jouw bedrijf onder de aandacht wordt gebracht bij jouw doelgroep. Je kan op de site van DoubleSmart ook een gratis kansenonderzoek laten doen, dit is heel erg handig want als je je gegevens in hebt gevuld kun je binnen 1 werkdag een stappenplan terug krijgen. Hiermee kun je concreet zien welke stappen je moet volgen om je doel te bereiken. En het is volledig gratis, dus het is een goed plan om hier mee te beginnen. Naast het adverteren op Bing kun je ook nog andere dingen doen. Je zou namelijk ook nog andere vormen van online marketing kunnen uitoefenen. Met het uitoefenen van social media marketing kun je ook veel voor elkaar krijgen, want met social media marketing kun je heel veel potentiële klanten bereiken, dit komt omdat mensen wereldwijd veel op social media zitten. De meeste mensen zitten er wel dagelijks op en soms wel uren lang, dit is dus positief voor bedrijven die willen adverteren, omdat je hiermee makkelijker bij je doelgroep kunt komen. En de doelgroep is datgene wat je wil aanspreken met je advertenties, want de doelgroep is daadwerkelijk geïnteresseerd in jouw producten of diensten. E-mail marketingDit is weer een andere vorm van online marketing die vaak wordt gebruikt, dit komt door de bereikbaarheid. Met de bereikbaarheid kun je heel ver komen als bedrijf, want hiermee kun je iedereen aanspreken en er zitten altijd wel mensen bij die geïnteresseerd zijn. Dus je krijgt er altijd weer nieuwe klanten bij als je het ook daadwerkelijk goed doet. Je kan namelijk al snel de fout ingaan met te veel sturen, want als je dit doet raken mensen snel geïrriteerd. En dat wil je niet, want dan komen ze ook niet snel meer terug. E-mail marketing is ook heel erg goedkoop. Sterker nog het kost niet eens geld, het enige wat je eraan moet besteden is tijd.
|
