Financiële planning

Financiële planning

Jouw verantwoordelijkheden

Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn kunnen opgesplitst worden in drie delen:

1. Project Management

  • verantwoordelijk voor de volledige financiële opvolging van projecten
  • opstellen van budget en constante evaluatie van de financiële evolutie van het project
  • rapportering van de cijfers / resultaten
  • beheren van personeelskost / project
  • advies inzake finance aan verschillende stakeholders

2. Beheren budgetten

  • beheren van overheidsmiddelen: juiste allocatie per project
  • interne rapportering @ management en diensthoofden
  • externe rapportering @ opdrachtgevers / partners
  • beheren van personeelsbudget

3. People management

  • managen van een team van 6 personen
  • opvolging en coördinatie van alle projecten binnen jouw team
  • fungeren als expert en spoc voor verschillende vragen binnen jouw team / departement

Jouw profiel

  • Je beschikt over een master in een financiële richting
  • Je hebt enkele jaren ervaring binnen finance & controlling, ervarign binnen project management is een zeer grote plus
  • Je hebt een eerste ervaring in het aansturen / coachen van een team
  • Je spreekt vlot Nederlands met een goede kennis Frans en Engels
  • Je bent het gewoon om verantwoordelijk te zijn en weet mensen te inspireren
  • Ervaring in een overheidsinstantie is mooi meegenomen maar geen must
  • Je weet van aanpakken en kijkt graag naar the bigger picture

Ons aanbod

  • De kans om bij een toonaangevende organisatie te werken die het verschil maakt voor iedereen in België
  • De kans om verantwoordelijkheid op te nemen en een team van experts aan te sturen
  • Een marktconforme verloning volgens ervaring en expertise aangevuld met extralegale voordelen
https://www.vindazo.be/vacatures/financiele-planning.html