Verhuizen naar een nieuw kantoor in AmsterdamAls je op een kantoor werkt, is de kans groot dat je daar veel tijd doorbrengt. Sommigen van ons brengen zelfs meer tijd op kantoor door dan thuis. Een gezond evenwicht tussen werk en privé is cruciaal, maar in de huidige werkomgeving is dat niet altijd haalbaar. Een aantal belangrijke vragen voor een nieuw kantoor zijn van essentieel belang die je gaat stellen voordat je gaat verhuizen. Vergaderen Amsterdam of in een andere stad? Kantoorruimte Amsterdam of toch Rotterdam? Hoeveel vergaderzalen hebben we nodig? Afhankelijk van je huurcontract gelden deze beslissingen meestal voor minimaal 2 jaar, zo niet tot 10 of 20 jaar. Dus, zoals je waarschijnlijk al beseft, is het belangrijk om alle mogelijkheden te overwegen. Elementen voor de beste kantoorruimte1. Open ruimte 2. Verlichting 3. Kleur 4. Verwarming/Koeling 5. Connectiviteit
|
https://www.sameninzaken.nl/verhuizen-naar-een-nieuw-kantoor-in-amsterdam |
