Category Archives: Zakelijke dienstverlening

Voorkom brandoverslag door middel van een secure berekening

Brandoverslag vindt plaats wanneer een ontstane brand via de buitenlucht overslaat van de ene ruimte naar de andere ruimte. Mocht er een brand in uw gebouw ontstaan, dan wilt u natuurlijk de schade zoveel mogelijk beperken. Daarom is het raadzaam een goede berekening te laten maken waarmee u de veiligheid van uzelf en anderen waarborgt. Om ervoor te zorgen dat een dergelijke berekening inderdaad wordt gedaan, is in het Bouwbesluit de zogenaamde Weerstand tegen BrandDoorslag en BrandOverslag (WBDBO) eis gesteld.

Hoe maakt u een nauwkeurige brandoverslag berekening?

Zoals u wellicht al begrijpt, is het maken van een nauwkeurige brandoverslag berekening essentieel. Een klein foutje in de berekening kan namelijk al voor grote gevolgen zorgen. Laat deze calculatie daarom over aan professionals op het gebied van brandveiligheid, zoals RBG. Als u de berekening voor brandoverslag aan hen overlaat, hoeft u niet uitsluitend een ja/nee-conclusie te verwachten, maar ontvangt u daadwerkelijke advisering. De deskundigen van dit bedrijf denken bijvoorbeeld graag met u mee over diverse planaanpassingen.

Eerlijke communicatie

De deskundigen van RBG adviesbureau voor brandveiligheid geven u tijdens het offertestadium direct inzicht in de kans van slagen. Eerlijke communicatie staat bij dit bedrijf voorop. Zodra ze erachter komen dat een berekening vrijwel kansloos is, dan melden ze dit meteen. Heeft de berekening in uw situatie wel kans van slagen, dan komen de deskundigen van RBG graag bij langs. Zij maken gebruik van een geavanceerd rekenprogramma, waarmee voor elk raamdeel afzonderlijk kan worden bepaald of deze brandwerend moet worden gemaakt.

Zo min mogelijk kosten maken

Bij RBG begrijpen ze dat u natuurlijk zo min mogelijk kosten wilt maken. Brandwerende beglazing toepassen in elk raamdeel vraagt namelijk een hoge prijs. Het doel van de deskundigen van RBG is daarom ook om met zo min mogelijk brandwerende beglazing toch te kunnen voldoen aan de gestelde WBDBO-eis. Het laten maken van een brandoverslag berekening wordt daarom vaak gezien als bezuinigingsmaatregel.

https://rbg-bv.nl/

Heeft u een compressor nodig in Amsterdam?

Bent u bezig met een project en heeft u hierbij een compressor nodig in Amsterdam? Dan is het handig om deze te huren van een professioneel en betrouwbaar bedrijf. Met een compressor kunt u gassen, vaak lucht, samenpersen en deze onder hogere druk beschikbaar stellen. In feite wordt op deze manier luchtdruk gecreëerd van 6 bar of meer. Hiermee kunt u verschillende soorten arbeid verrichten. Zo is het mogelijk de compressor via een persluchtslang te verbinden met pneumatische gereedschappen of met productiesystemen. Er bestaan verschillende soorten compressoren die in diverse situaties handig zijn. Welke compressor heeft u nodig in Amsterdam?

Keuze tussen onshore en offshore compressoren

Wanneer u in Amsterdam aan een project werkt en hierbij tijdelijk een compressor nodig heeft, kunt u deze het beste huren bij een erkend bedrijf. TechRent is een bedrijf dat apparatuur voor maritiem en offshore verhuurt. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor de speciale onshore compressoren. Deze compressoren zijn diesel aangedreven en bevatten een weg chassis, een vonkenvanger en een nakoeler. Ook offshore compressoren huurt u bij TechRent. Deze worden geleverd in gecertificeerde DNV/Lloyds hijsframes, inclusief gecertificeerde staaldraad 4-sprong, vonkenvanger en nakoeler. U kunt bij deze compressoren diverse accessoires huren, zoals een luchtverdeeltank of een air hose.

Flexibel en klantgericht

Bij TechRent huurt u allerlei apparatuur, ongeacht hoe lang u deze nodig heeft. De huurtijd is bij dit bedrijf onwijs flexibel en de prijs wordt op een eerlijke manier berekend over de gehele huurperiode. Bent u nog niet zeker welke compressor u nodig heeft voor uw project in Amsterdam? Dan voorzien de ingenieurs en technische professionals van TechRent u graag van deskundig advies. Hierbij houden ze niet alleen rekening met praktische factoren, maar ze letten ook goed op financiële factoren. Op die manier bereikt u altijd maximale efficiëntie als u een compressor bij dit bedrijf huurt!

https://www.techrent.nl/

Het belang van een goed bedrijfsinterieur

Het is natuurlijk belangrijk dat een bedrijf een goed bedrijfsinterieur moet hebben. Een kantoor moet natuurlijk een representatieve uitstraling hebben, een horecaonderneming moet er gezellig uitzien en een zorginstelling moet natuurlijk veilig zijn voor de bewoners. Al deze dingen worden bereikt met een goed bedrijfsinterieur. Maar er is meer: een mooi bedrijfsinterieur zorgt allereerst voor een fantastische eerste indruk, wat voor ieder bedrijf belangrijk is. Ook zorgt u met een bedrijfsinterieur van Turk & Van Rossum Projectinrichters voor een prettige werkomgeving. Hierdoor zal de productiviteit sterk toenemen. Er zijn dus veel voordelen aan het laten installeren van een mooi bedrijfsinterieur.

Een bedrijfsinterieur op maat volgens uw wensen

Wanneer u een bedrijfsinterieur laat maken door deze specialisten, dan heeft u vast al ideeën over hoe het interieur eruit moet komen te zien. De projectinrichters luisteren graag naar uw wensen en vertalen die samen met hun kennis en ervaring in uw prachtige nieuwe interieur. Vervolgens wordt uw bedrijfsinterieur vakkundig geïnstalleerd. Of u nu een nieuw bedrijfspand betrekt of dat u uw interieur graag eens wilt aanpakken. Hierbij houden wij natuurlijk rekening met de mogelijkheden en beperkingen van uw pand en naar de eisen die er gelden voor uw bedrijf. Want een interieur voor een kantoor is natuurlijk anders dan de inrichting van een zorginstelling.

Een ontwerp op maat

Wanneer er een projectinrichting gerealiseerd moet worden, dan begint dat natuurlijk met een ontwerp. Hiervoor gaan de architecten van deze specialist aan de slag. Zij hebben het talent om uw wensen én de mogelijkheden en beperkingen van uw pand te smeden tot een schitterend ontwerp. Dit ontwerp wordt aan u getoond in een 3D-model, zodat u zich een goede voorstelling kunt maken van uw nieuwe interieur. Natuurlijk kan dit ontwerp altijd aangepast worden, wanneer dit nog niet helemaal aan uw wensen voldoet. Dan wordt het ontwerp gewoon aangepast en op die manier gerealiseerd.

https://www.turkvanrossum.nl/

Uitstekend WBSO advies voor R&D projecten

Voor betrouwbaar en adequaat WBSO advies gaat u naar TechForce. Veel innovatieve ondernemers zijn geholpen bij duidelijk advisering voor het realiseren van veranderingen in hun businessmodellen. U heeft veel profijt van subsidieadviesbureau TechForce, doordat u naast advies ook een WBSO regeling kunt aanvragen. Hiermee bespaart u aanzienlijk op kosten voor het financieren van het R&D project van uw bedrijf. De resultaten zijn tevens sneller te behalen en dit zorgt ervoor dat een effectieve bedrijfsvoering wordt gehandhaafd. U kunt erop rekenen dat u de hoogst mogelijke subsidie uit uw aanvraag bij de RVO haalt. Allemaal voordelen die u naar TechForce brengen voor WBSO advies.

Subsidieaanvraag voor financiering

Voor WBSO advies wilt u een partner in de arm nemen die u helpt bij het financieren van innovatieve projecten. Om alle nieuwe ontwikkelingen zo snel mogelijk in de markt verwezenlijkt te zien, is het nodig om dit betaalbaar te maken. Een subsidieaanvraag kan u hier zeker in bijstaan. TechForce heeft jarenlange ervaring als het aankomt op het aanvragen van subsidies. Dit kan een geschikte optie zijn voor het financieren van onderzoeks-, ontwikkel- of demonstratieprojecten. Uiteraard zijn er nog veel meer projecten waarbij een passende subsidie bijdraagt aan het ontwikkelen van nieuwe innovaties voor uw bedrijf.

Schakelen binnen WSBO advies

Ook zijn er verschillende fases binnen het project waar voldoende financiën voor moeten worden gevonden. WBSO advies door specialisten bij TechForce zal u zeker op weg helpen. Voor innovatieve ondernemingen draagt gedegen advisering bij aan het in werking stellen van wenselijke ontwikkelingen. U kunt worden ondersteund gedurende het volledige subsidie- of financieringstraject. Enkele kenmerkende schakels in dit proces zullen onder meer variëren tussen subsidiebemiddeling en projectfinanciering, consultancy en projectmanagement. Uitstekende resultaten zijn zo haalbaar en zonder zorgen te financieren. Neem contact op met een adviseur bij TechForce en u ontvangt WBSO adviezen die u nodig heeft.

Rijplaten huren doet u bij deze specialist

Bij een bouwproject worden vaak verschillende machines en wagens gebruikt. Om op de locatie van het bouwen te komen, moeten de machines en wagens vaak over modderige en onverharde wegen rijden. Daarom is het verstandig om rijplaten te huren. Deze rijplaten zorgen voor een stevige ondergrond waardoor de voertuigen gemakkelijk bij het bouwproject aankomen en niet wegglijden. Denk hierbij aan kranen, cementwagens of vrachtwagens. Daarnaast kunnen de rijplaten worden ingezet bij het beschermen van de ondergrond bij bijvoorbeeld herstelwerkzaamheden van oude panden. Verbruggen-Volkel is een specialist in het verhuren van deze rijplaten. Bij hen kunt u terecht voor rijplaten van goede kwaliteit tegen een gunstige prijs.

Huur stalen platen voor een stevige ondergrond

Naast dat u rijplaten kunt huren voor bouwprojecten, verhuren ze bij Verbruggen-Volkel ook materiaal voor evenementen. Denk daarbij aan een evenement op een bijzondere locatie of een waar veel voertuigen aan te pas komen. De stalen platen zorgen ervoor dat het terrein goed berijdbaar is, maar ook dat de bezoekers een stabiele ondergrond hebben. Naast dat dit bedrijf de platen aanbiedt, zorgen ze er ook voor dat de rijplaten geleverd en gelegd worden op de plaats van bestemming. Hier heeft u zelf geen werk aan! Verbruggen-Volkel is niet alleen gespecialiseerd in het verhuren van rijplaten, maar biedt ook kranen aan en een diensten voor speciaal transport.

Reserveer rijplaten voor uw project of neem contact op

Wilt u rijplaten huren en reserveren voor uw bouwproject of evenement? Neem dan contact op met Verbruggen-Volkel door te bellen of het formulier in te vullen op hun website. Hun deskundige medewerkers staan voor u klaar om uw vragen te beantwoorden en u verder te helpen. Door hun specialistische kennis over rijplaten en het verhuren daarvan geven ze u graag meer informatie. Bekijk daarnaast ook meteen de andere diensten die dit bedrijf biedt.

https://verbruggen-volkel.nl

Zo beïnvloedt u de besluitvorming

 :

Als onderneming, branchevereniging of overheidsorganisatie kan politieke besluitvorming positief of negatief uitvallen. U kunt afwachten of het goed of slecht zal zijn voor uw bedrijf. Echter kunt u er ook voor kiezen om de besluitvorming te beïnvloeden. Door middel van een proactieve en systematische public affairs en lobby-aanpak. Hoe u dat doet? Door in zee te gaan met Public Matters.

Effectieve strategie en doelstellingen realiseren

Dit public affairs en lobbyadviesbureau adviseert organisaties en ondernemingen over hoe zij een gewenste positie kunnen verwerven in de politieke, bestuurlijke of publieke arena. Dit doen ze op basis van de meest effectieve strategie en de realisatie van afgesproken doelstellingen. De kernwaarden van Public Matters zijn deskundigheid, creativiteit en resultaatgericht.

Public Matters is gespecialiseerd in beleidsbeïnvloeding en strategische communicatie. De volgende expertises hebben ze in huis:

  • Lobby-aanvraag & public affairs in Den Haag
  • Digital public affairs
  • Monitoring & intelligence
  • Strategische communicatie & media
  • Stakeholder management
  • Krachtenveldanalyse & reputatieonderzoek
  • Trainingen & workshops
  • Verenigingsmanagement
  • Interim & coaching

Een paar expertises leggen we aan u uit:

Trainingen & workshops

Ervaren trainers van Public Matters ontwikkelen en verzorgen trainingen op maat, workshops en leerprogramma’s over het brede vak van public affairs, politieke communicatie en persoonlijke effectiviteit. De trainers maken gebruik van actueel opgebouwde praktijkkennis en putten uit eerder opgedane werkervaring in de politiek, het bedrijfsleven of bij maatschappelijke organisaties.

Digital public affairs

Het inzetten van digitale communicatiemiddelen is een geïntegreerd onderdeel van het public affairs advies. Een paar voorbeelden hoe Public Matters adviseert op het gebied van digital public affairs: social media campagne, infographics, online stakeholdermanagement, crisiscommunicatie, public affairs scan en political sentiment scan. Die laatste betekent het politieke/maatschappelijke sentiment ten aanzien van een specifiek issue bepalen met behulp van social media monitoring tools.

Stakeholder management

Voor doelgerichte en effectieve beïnvloeding van beleid, standpunten of uw reputatie is een effectieve stakeholderaanpak onvermijdelijk. Daarom vraagt dat om een systematische stakeholderaanpak die integraal onderdeel is van de overall strategie van de organisatie of onderneming. Daarmee is een dergelijke aanpak hét fundament onder een succesvolle belangenbehartiging.

Public Matters schrijft blogs en nieuwsberichten over de laatste gang van zaken in hun vakgebied. Zeker een aanrader om eens te lezen. Voornamelijk voor de mensen die geïnteresseerd zijn in public affairs en lobby-aanpak.

Bezoek de website voor meer informatie : https://publicmatters.nl/

De voordelen van het inschakelen van belastingadviseurs in Den Haag

Punt & Van de Weerdt Belastingadviseurs in Den Haag zijn een betrouwbare partner voor particulieren en ondernemers. Heeft u vragen over uw fiscale situatie, waar u op eigen houtje niet uitkomt? Kost de administratie en de belastingaangifte u als ondernemer veel tijd – tijd die u liever ergens anders in zou investeren? Of wilt u er gewoon zeker van zijn dat uw belastingzaken waterdicht geregeld zijn, en dat u niet voor onverwachte verrassingen komt te staan? Dan kunt u bij Punt & Van de Weerdt Belastingadviseurs in Den Haag terecht. Zij staan voor u klaar om al uw belastingzaken uit te pluizen, te ondersteunen, en waar nodig over te nemen.

Belastingadviseurs in Den Haag: uw financiële situatie onder controle

Voor veel ondernemers, maar ook voor particulieren, is het wenselijk om een fiscaal expert mee te laten denken. Met Punt & Van de Weerdt Belastingadviseurs in Den Haag heeft u een sparringpartner, die antwoord kan geven op de meest complexe belastingvragen. Maar dat is niet het enige: u kunt hier ook terecht voor strategisch advies, voor cursussen en bijeenkomsten, en voor het uitbesteden van eenvoudige maar tijdrovende administratieve zaken. In samenwerking met een fiscaal adviseur kunt u het hele proces stroomlijnen. Dat bespaart u op de korte termijn tijd – en waarschijnlijk ook geld.

Een oplossing voor ieder belastingprobleem

Zit u met uw handen in het haar? Of weet u dat het doen van de belastingaangifte vele malen sneller en efficiënter kan, als u er een expert bij zou halen? Belastingadviseurs in Den Haag genoeg, maar bij Punt & Van de Weerdt Belastingadviseurs krijgt u de persoonlijke aandacht waar u behoefte aan heeft. Schroom dan ook niet, en klop bij hen aan. In samenwerking met een fiscaal adviseur weet u zeker dat uw problemen rondom belastingzaken binnenkort tot het verleden behoren.

https://defiscalisten.nl/

Waarvoor kunt u een veiligheidsdeskundige inhuren

Een veiligheidsdeskundige inhuren wordt door veel bedrijven en instellingen gedaan. Een bedrijf dat deze expertise biedt heeft vaak deskundigen beschikbaar op verschillende gebieden. Het gaat dan bijvoorbeeld over deskundigheid voor bodemonderzoek of het beoordelen van afgegraven grond op mogelijke schadelijke stoffen zodat deze grond op een speciale manier verwerkt moet worden. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat u op zoek bent naar een deskundige op het gebied van arbeidsveiligheid. Deze kan u adviseren over de veiligheid op de werkvloer, een onderwerp waarin met name de ondernemingsraad van uw bedrijf altijd zeer in is geïnteresseerd.

Laat de arbeidsveiligheid beoordelen door een deskundige

De arbeidsveiligheid binnen uw bedrijf is natuurlijk essentieel. Vaak ziet u bepaalde gevaren niet omdat het voor u een bekende omgeving is. Een veiligheidsdeskundige kan een rondgang maken door uw bedrijf en zaken constateren. Hij of zij maakt vervolgens een rapport van bevindingen waarmee u aan de slag kunt, voor het geval de veiligheidsdeskundige inderdaad tekortkomingen heeft geconstateerd. In ernstige gevallen kan de deskundige adviseren om een bedrijfsproces stil te leggen totdat een geconstateerd probleem is opgelost.

Kies voor een goede beoordeling van de veiligheid in uw bedrijf

Het is als werkgever vaak lastig om zelf te beoordelen of alle processen binnen uw bedrijf veilig zijn. U wilt natuurlijk voorkomen dat er een bedrijfsongeval plaatsvindt en dat u een boete krijgt van de Arbeidsinspectie omdat de veiligheid niet in orde was. Regelmatige controle van de veiligheid in het bedrijf is dan ook zeker aan te raden. Een veiligheidsdeskundige kan u hierbij helpen. Hij kan onafhankelijk bevindingen doen en hierop aanbevelingen voorleggen. Wilt u dat uw bedrijf wordt bezocht door een deskundige op het gebied van veiligheid? Neem dan contact op met Hattink Advies B.V. in Bergen op Zoom. Zij hebben ruime ervaring in het beoordelen van de veiligheid in uw bedrijf. U vindt de contactgegevens op de website.

https://hattinkadvies.nl

Machinaal bestraten: de nieuwste technische innovatie

Waar de meeste mensen bij het vak van stratenmakers denken aan de eeuwenoude ambacht waarbij de vakman zwaar lichamelijke arbeid verricht, is dat bij RoadPrinter al lang niet meer aan de orde. RoadPrinter is een pionier op het gebied van machinaal bestraten waarbij de lichamelijke arbeid verlicht of vervangen wordt door machinale ondersteuning. Hierdoor zijn de werkzaamheden dankzij het machinaal bestraten lichamelijk stukken minder belastend. Hierdoor raken stratenmakers minder snel en minder vaak arbeidsongeschikt door het werk wat zij doen. Arbotechnisch is deze technische ontwikkeling een enorme vooruitgang, omdat het werken binnen de door hen als verantwoord gestelde normen daadwerkelijk haalbaar is.

Duurzaam en verantwoord ondernemen

Door het werk van de medewerkers te ondersteunen met machines bij het machinaal bestraten, draagt RoadPrinter bij aan een meer gezonde werkomgeving voor haar medewerkers. De stratenmaker is minder snel geblesseerd en hun lichaam slijt minder dan voorheen het geval was. Machinaal bestraten heeft nog meer duurzame voordelen. Zo werkt de machine op elektriciteit in plaats van brandstof wat minder schadelijk is voor de omgeving en natuur. Ook gaan de werkzaamheden sneller, dit maakt dat de omgeving minder lang hinder heeft door het werk. Met het toenemende verkeer in Nederland en het belang van een goede doorstroom van het verkeer is dat een zeer waardevol kenmerk van machinaal straten.

Recyclen van origineel materiaal

Oude materialen zijn vaak stukken zwaarder dan de huidige stenen waarmee men bestraat. Omdat de arbowetgeving grenzen stelt aan het gewicht waarmee stratenmakers mogen werken, is het vaak niet mogelijk om oude materialen opnieuw te gebruiken bij herbestrating. Door het inzetten van machines is dat wel mogelijk. Dit heeft meerdere voordelen: oude materialen krijgen een tweede leven waardoor er minder verspilling is. Omdat er geen nieuwe materialen gekocht hoeven worden, worden de kosten van het project gedrukt en de straten behouden hun oorspronkelijke uitstraling. De omgeving kan het namelijk vaak waarderen als het straatbeeld hetzelfde blijft.

https://www.roadprinter.nl

Hardware opkopen voor oude bedrijfshardware

Wilt u geld verdienen met uw oude, afgeschreven hardware? Dat kan wanneer u de hardware laat opkopen door een bedrijf die graag uw oude ict apparaten opkoopt. De hardware die u niet meer gebruikt is veelal toch nog een leuk restbedrag waard. Lees in dit artikel wat hardware opkopen voor uw bedrijf zou kunnen betekenen.

Wat voor apparaten worden er zoal opgekocht?

Laptops en desktops zijn de meest opgekochte apparaten. Ook Apple devices vinden gretig aftrek. De waarde van oude Apple apparatuur is ten opzichte van andere merken doorgaans nog altijd relatief hoog. Naast laptops en dekstops, kunt u ook andere hardware laten opkopen. Zoals een gebruikte printer of oude tablets die u in uw bezit heeft. Ook monitoren en randapparatuur worden opgekocht. 

Naast de gebruikelijke hardware apparaten, worden er ook telefooncentrales, servers, netwerkapparatuur en kassasystemen opgekocht. Zoals u ziet kunt u vele oude hardware apparatuur die u bezit nog verkopen. 

Dataverwijdering, voorkom een datalek

Wanneer u uw oude hardware laat opkopen, is het van groot belang dat er goed wordt omgesprongen met het verwijderen van bedrijfsgevoelige data. Let er op dat het opkopende bedrijf hier goed mee om gaat. U herkent een bedrijf dat hier zorgvuldig aandacht aan besteed aan het leveren van een certificaat voor veilige dataverwijdering, evenals een certificering op het gebied van dataverwijdering. 

Hoe gaat het hardware opkopen in zijn werk?

U neemt contact op met het desbetreffende bedrijf die uw hardware wil opkopen. Daarbij geeft u aan hoeveel apparaten, van welk typenummers, u in uw bezit heeft. Het is hierbij van groot belang dat u precies weet wat u in huis heeft. Op de meeste IT hardware vindt u een typenummer van het model dat u heeft aangekocht. Hiermee kan het opkopende bedrijf, de exacte waarde bepalen van uw hardware. Op basis van dit telefonische contact wordt een offerte op maat gemaakt. Hierbij ontvangt u een overzicht van hoeveel geld uw hardware nog waard is. Op basis van de ontvangen offerte maakt u uw besluit wat u met de hardware gaat doen. Verkopen of wellicht wel doneren aan een goed doel. In dat laatste geval kunt u op een zeer makkelijke manier maatschappelijk verantwoord ondernemen. Wanneer u akkoord gaat met de ontvangen offerte, zal u uw geld ontvangen wanneer er een inspectie heeft plaatsgevonden op de afgeleverde apparatuur. Het transport wordt doorgaans door de meeste opkopende partijen geregeld. Hiervoor hoeft u zich geen zorgen te maken. De hardware wordt veelal bij u opgehaald. 

Wanneer u na het lezen van dit artikel interesse heeft in het afvoeren van uw hardware, kunt u hier de hardware laten opkopen en afvoeren.