Category Archives: Zakelijke dienstverlening

Zo beïnvloedt u de besluitvorming

 :

Als onderneming, branchevereniging of overheidsorganisatie kan politieke besluitvorming positief of negatief uitvallen. U kunt afwachten of het goed of slecht zal zijn voor uw bedrijf. Echter kunt u er ook voor kiezen om de besluitvorming te beïnvloeden. Door middel van een proactieve en systematische public affairs en lobby-aanpak. Hoe u dat doet? Door in zee te gaan met Public Matters.

Effectieve strategie en doelstellingen realiseren

Dit public affairs en lobbyadviesbureau adviseert organisaties en ondernemingen over hoe zij een gewenste positie kunnen verwerven in de politieke, bestuurlijke of publieke arena. Dit doen ze op basis van de meest effectieve strategie en de realisatie van afgesproken doelstellingen. De kernwaarden van Public Matters zijn deskundigheid, creativiteit en resultaatgericht.

Public Matters is gespecialiseerd in beleidsbeïnvloeding en strategische communicatie. De volgende expertises hebben ze in huis:

  • Lobby-aanvraag & public affairs in Den Haag
  • Digital public affairs
  • Monitoring & intelligence
  • Strategische communicatie & media
  • Stakeholder management
  • Krachtenveldanalyse & reputatieonderzoek
  • Trainingen & workshops
  • Verenigingsmanagement
  • Interim & coaching

Een paar expertises leggen we aan u uit:

Trainingen & workshops

Ervaren trainers van Public Matters ontwikkelen en verzorgen trainingen op maat, workshops en leerprogramma’s over het brede vak van public affairs, politieke communicatie en persoonlijke effectiviteit. De trainers maken gebruik van actueel opgebouwde praktijkkennis en putten uit eerder opgedane werkervaring in de politiek, het bedrijfsleven of bij maatschappelijke organisaties.

Digital public affairs

Het inzetten van digitale communicatiemiddelen is een geïntegreerd onderdeel van het public affairs advies. Een paar voorbeelden hoe Public Matters adviseert op het gebied van digital public affairs: social media campagne, infographics, online stakeholdermanagement, crisiscommunicatie, public affairs scan en political sentiment scan. Die laatste betekent het politieke/maatschappelijke sentiment ten aanzien van een specifiek issue bepalen met behulp van social media monitoring tools.

Stakeholder management

Voor doelgerichte en effectieve beïnvloeding van beleid, standpunten of uw reputatie is een effectieve stakeholderaanpak onvermijdelijk. Daarom vraagt dat om een systematische stakeholderaanpak die integraal onderdeel is van de overall strategie van de organisatie of onderneming. Daarmee is een dergelijke aanpak hét fundament onder een succesvolle belangenbehartiging.

Public Matters schrijft blogs en nieuwsberichten over de laatste gang van zaken in hun vakgebied. Zeker een aanrader om eens te lezen. Voornamelijk voor de mensen die geïnteresseerd zijn in public affairs en lobby-aanpak.

Bezoek de website voor meer informatie : https://publicmatters.nl/

De voordelen van het inschakelen van belastingadviseurs in Den Haag

Punt & Van de Weerdt Belastingadviseurs in Den Haag zijn een betrouwbare partner voor particulieren en ondernemers. Heeft u vragen over uw fiscale situatie, waar u op eigen houtje niet uitkomt? Kost de administratie en de belastingaangifte u als ondernemer veel tijd – tijd die u liever ergens anders in zou investeren? Of wilt u er gewoon zeker van zijn dat uw belastingzaken waterdicht geregeld zijn, en dat u niet voor onverwachte verrassingen komt te staan? Dan kunt u bij Punt & Van de Weerdt Belastingadviseurs in Den Haag terecht. Zij staan voor u klaar om al uw belastingzaken uit te pluizen, te ondersteunen, en waar nodig over te nemen.

Belastingadviseurs in Den Haag: uw financiële situatie onder controle

Voor veel ondernemers, maar ook voor particulieren, is het wenselijk om een fiscaal expert mee te laten denken. Met Punt & Van de Weerdt Belastingadviseurs in Den Haag heeft u een sparringpartner, die antwoord kan geven op de meest complexe belastingvragen. Maar dat is niet het enige: u kunt hier ook terecht voor strategisch advies, voor cursussen en bijeenkomsten, en voor het uitbesteden van eenvoudige maar tijdrovende administratieve zaken. In samenwerking met een fiscaal adviseur kunt u het hele proces stroomlijnen. Dat bespaart u op de korte termijn tijd – en waarschijnlijk ook geld.

Een oplossing voor ieder belastingprobleem

Zit u met uw handen in het haar? Of weet u dat het doen van de belastingaangifte vele malen sneller en efficiënter kan, als u er een expert bij zou halen? Belastingadviseurs in Den Haag genoeg, maar bij Punt & Van de Weerdt Belastingadviseurs krijgt u de persoonlijke aandacht waar u behoefte aan heeft. Schroom dan ook niet, en klop bij hen aan. In samenwerking met een fiscaal adviseur weet u zeker dat uw problemen rondom belastingzaken binnenkort tot het verleden behoren.

https://defiscalisten.nl/

Waarvoor kunt u een veiligheidsdeskundige inhuren

Een veiligheidsdeskundige inhuren wordt door veel bedrijven en instellingen gedaan. Een bedrijf dat deze expertise biedt heeft vaak deskundigen beschikbaar op verschillende gebieden. Het gaat dan bijvoorbeeld over deskundigheid voor bodemonderzoek of het beoordelen van afgegraven grond op mogelijke schadelijke stoffen zodat deze grond op een speciale manier verwerkt moet worden. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat u op zoek bent naar een deskundige op het gebied van arbeidsveiligheid. Deze kan u adviseren over de veiligheid op de werkvloer, een onderwerp waarin met name de ondernemingsraad van uw bedrijf altijd zeer in is geïnteresseerd.

Laat de arbeidsveiligheid beoordelen door een deskundige

De arbeidsveiligheid binnen uw bedrijf is natuurlijk essentieel. Vaak ziet u bepaalde gevaren niet omdat het voor u een bekende omgeving is. Een veiligheidsdeskundige kan een rondgang maken door uw bedrijf en zaken constateren. Hij of zij maakt vervolgens een rapport van bevindingen waarmee u aan de slag kunt, voor het geval de veiligheidsdeskundige inderdaad tekortkomingen heeft geconstateerd. In ernstige gevallen kan de deskundige adviseren om een bedrijfsproces stil te leggen totdat een geconstateerd probleem is opgelost.

Kies voor een goede beoordeling van de veiligheid in uw bedrijf

Het is als werkgever vaak lastig om zelf te beoordelen of alle processen binnen uw bedrijf veilig zijn. U wilt natuurlijk voorkomen dat er een bedrijfsongeval plaatsvindt en dat u een boete krijgt van de Arbeidsinspectie omdat de veiligheid niet in orde was. Regelmatige controle van de veiligheid in het bedrijf is dan ook zeker aan te raden. Een veiligheidsdeskundige kan u hierbij helpen. Hij kan onafhankelijk bevindingen doen en hierop aanbevelingen voorleggen. Wilt u dat uw bedrijf wordt bezocht door een deskundige op het gebied van veiligheid? Neem dan contact op met Hattink Advies B.V. in Bergen op Zoom. Zij hebben ruime ervaring in het beoordelen van de veiligheid in uw bedrijf. U vindt de contactgegevens op de website.

https://hattinkadvies.nl

Machinaal bestraten: de nieuwste technische innovatie

Waar de meeste mensen bij het vak van stratenmakers denken aan de eeuwenoude ambacht waarbij de vakman zwaar lichamelijke arbeid verricht, is dat bij RoadPrinter al lang niet meer aan de orde. RoadPrinter is een pionier op het gebied van machinaal bestraten waarbij de lichamelijke arbeid verlicht of vervangen wordt door machinale ondersteuning. Hierdoor zijn de werkzaamheden dankzij het machinaal bestraten lichamelijk stukken minder belastend. Hierdoor raken stratenmakers minder snel en minder vaak arbeidsongeschikt door het werk wat zij doen. Arbotechnisch is deze technische ontwikkeling een enorme vooruitgang, omdat het werken binnen de door hen als verantwoord gestelde normen daadwerkelijk haalbaar is.

Duurzaam en verantwoord ondernemen

Door het werk van de medewerkers te ondersteunen met machines bij het machinaal bestraten, draagt RoadPrinter bij aan een meer gezonde werkomgeving voor haar medewerkers. De stratenmaker is minder snel geblesseerd en hun lichaam slijt minder dan voorheen het geval was. Machinaal bestraten heeft nog meer duurzame voordelen. Zo werkt de machine op elektriciteit in plaats van brandstof wat minder schadelijk is voor de omgeving en natuur. Ook gaan de werkzaamheden sneller, dit maakt dat de omgeving minder lang hinder heeft door het werk. Met het toenemende verkeer in Nederland en het belang van een goede doorstroom van het verkeer is dat een zeer waardevol kenmerk van machinaal straten.

Recyclen van origineel materiaal

Oude materialen zijn vaak stukken zwaarder dan de huidige stenen waarmee men bestraat. Omdat de arbowetgeving grenzen stelt aan het gewicht waarmee stratenmakers mogen werken, is het vaak niet mogelijk om oude materialen opnieuw te gebruiken bij herbestrating. Door het inzetten van machines is dat wel mogelijk. Dit heeft meerdere voordelen: oude materialen krijgen een tweede leven waardoor er minder verspilling is. Omdat er geen nieuwe materialen gekocht hoeven worden, worden de kosten van het project gedrukt en de straten behouden hun oorspronkelijke uitstraling. De omgeving kan het namelijk vaak waarderen als het straatbeeld hetzelfde blijft.

https://www.roadprinter.nl

Hardware opkopen voor oude bedrijfshardware

Wilt u geld verdienen met uw oude, afgeschreven hardware? Dat kan wanneer u de hardware laat opkopen door een bedrijf die graag uw oude ict apparaten opkoopt. De hardware die u niet meer gebruikt is veelal toch nog een leuk restbedrag waard. Lees in dit artikel wat hardware opkopen voor uw bedrijf zou kunnen betekenen.

Wat voor apparaten worden er zoal opgekocht?

Laptops en desktops zijn de meest opgekochte apparaten. Ook Apple devices vinden gretig aftrek. De waarde van oude Apple apparatuur is ten opzichte van andere merken doorgaans nog altijd relatief hoog. Naast laptops en dekstops, kunt u ook andere hardware laten opkopen. Zoals een gebruikte printer of oude tablets die u in uw bezit heeft. Ook monitoren en randapparatuur worden opgekocht. 

Naast de gebruikelijke hardware apparaten, worden er ook telefooncentrales, servers, netwerkapparatuur en kassasystemen opgekocht. Zoals u ziet kunt u vele oude hardware apparatuur die u bezit nog verkopen. 

Dataverwijdering, voorkom een datalek

Wanneer u uw oude hardware laat opkopen, is het van groot belang dat er goed wordt omgesprongen met het verwijderen van bedrijfsgevoelige data. Let er op dat het opkopende bedrijf hier goed mee om gaat. U herkent een bedrijf dat hier zorgvuldig aandacht aan besteed aan het leveren van een certificaat voor veilige dataverwijdering, evenals een certificering op het gebied van dataverwijdering. 

Hoe gaat het hardware opkopen in zijn werk?

U neemt contact op met het desbetreffende bedrijf die uw hardware wil opkopen. Daarbij geeft u aan hoeveel apparaten, van welk typenummers, u in uw bezit heeft. Het is hierbij van groot belang dat u precies weet wat u in huis heeft. Op de meeste IT hardware vindt u een typenummer van het model dat u heeft aangekocht. Hiermee kan het opkopende bedrijf, de exacte waarde bepalen van uw hardware. Op basis van dit telefonische contact wordt een offerte op maat gemaakt. Hierbij ontvangt u een overzicht van hoeveel geld uw hardware nog waard is. Op basis van de ontvangen offerte maakt u uw besluit wat u met de hardware gaat doen. Verkopen of wellicht wel doneren aan een goed doel. In dat laatste geval kunt u op een zeer makkelijke manier maatschappelijk verantwoord ondernemen. Wanneer u akkoord gaat met de ontvangen offerte, zal u uw geld ontvangen wanneer er een inspectie heeft plaatsgevonden op de afgeleverde apparatuur. Het transport wordt doorgaans door de meeste opkopende partijen geregeld. Hiervoor hoeft u zich geen zorgen te maken. De hardware wordt veelal bij u opgehaald. 

Wanneer u na het lezen van dit artikel interesse heeft in het afvoeren van uw hardware, kunt u hier de hardware laten opkopen en afvoeren.

Een Salesforce partner voor perfecte implementatie

Een goede salesforce partner staat uiteraard voor u klaar vanaf het begin. Succesvol werken met de software, begint natuurlijk bij een goede implementatie hiervan. Dit is voor uzelf soms niet eenvoudig om te doen. Gelukkig zijn er specialisten op wie u kunt vertrouwen. Organisaties als Profit4SF kennen het Salesforce pakket van A tot Z en kunnen dit op de correcte wijze implementeren in uw organisatie, terwijl er rekening wordt gehouden met al uw wensen en eisen.

Het belang van een goede Salesforce partner mag niet onderschat worden

Salesforce is een van de populairste spelers in hun tak van sport. Dat is natuurlijk niet zomaar: het systeem biedt u vrijwel ongelimiteerde modules en koppelingen waardoor er en fantastische alles-in-één-oplossing ontstaat. Van u kan natuurlijk niet worden verwacht dat u bekend bent met al deze koppelingen, laat staan dat u weet hoe deze werken. Wat u wilt, is een Salesforce partner die met u meedenkt, die uw onderneming wil leren kennen en uw werkwijze wil leren doorgronden. Alleen met de juiste kennis over zowel Salesforce als uw organisatie, zal een goede Salesforce partner als Profit4SF in staat zijn om het systeem op de juiste wijze te implementeren en direct te zorgen voor de juiste modules en koppelingen. U wilt een goede start maken en direct kunnen profiteren van de voordelen die dit systeem biedt. Ga daarom in zee met Profit4SF!

Kies deze Salesforce partner en profiteer van een efficiënte werkwijze op de lange termijn

Profit4SF is de juiste Salesforce partner als het gaat om de implementatie, maar ook om het goed functioneren van de software in de toekomst. Zij kunnen u de support bieden waar u behoefte aan heeft en ook in de toekomst ervoor zorgen dat benodigde uitbreidingen worden geïnstalleerd. Schroom niet om al uw wensen en eisen op tafel te leggen bij deze partij. Het gaat tenslotte om een van de belangrijkste motoren van uw onderneming!

https://www.profit4sf.nl/

Streef naar veiligheid op de werkvloer

Om voor je werk veilig af te kunnen dalen of de hoogte in te gaan als je bepaalde werkzaamheden wilt doen kies je altijd voor goede producten waarmee je je doel kunt bereiken. Dit betekent dat veiligheid bovenaan staat en dat daar altijd naar gestreefd dient te worden.

Kies goede valbeveiliging

Om af te kunnen dalen (en daarna ook weer terug naar boven te kunnen natuurlijk) of andersom kies je voor goede valbeveiliging. De producten die je daarvoor nodig hebt kun je kopen bij G4S. Zij hebben een groot aanbod aan producten die daarvoor geschikt zijn en die je ook met elkaar kunt combineren.

Soorten valbeveiliging

In het geval van valbeveiliging kun je een keuze maken uit veiligheidsharnassen, leef- en vanglijnen, valstoppen en -lieren, afdalers en reddingslieren, verankeringen en toegangs- en evacuatiesystemen. Daarnaast vind je ook nog diverse accessoires terug waarmee je de genoemde systemen kunt uitbreiden om er zo het meeste profijt van te hebben.

Ook voor dagelijkse werkzaamheden geschikt

Valbeveiliging kan gebruikt worden in het geval van calamiteiten als er bijvoorbeeld mensen ergens in gevallen zijn en alleen maar op een bepaalde manier eruit gehaald kunnen worden. Er zijn echter ook bedrijven die bepaalde werkzaamheden dagelijks verrichten waarbij valbeveiliging dragen verplicht is. Als je bijvoorbeeld iedere dag op een bepaalde hoogte werkt is het zaak dat je goed verankerd bent zodat vallen voorkomen kan worden.

Win altijd eerst advies in

Als je op zoek bent naar valbeveiliging maar niet precies weet wat het beste is voor je bedrijf en waar je het meeste profijt van ondervindt dan kun je bij G4S altijd eerst het nodige advies inwinnen. Naast de verkoop van veiligheidsproducten hebben zij ook adviseurs in dienst die je precies kunnen uitleggen wat je met welke producten doen kunt. Op die manier koop je altijd het juiste product.

Bezoek de website voor meer informatie :

Excel training op maat

Ben jij er klaar mee om continue gegevens over te typen en steeds te zoeken naar formules en functies? Vind je het lastig om je weg te vinden in Excel? Dan wordt het tijd dat je je inschrijft voor een Excel Training. Hiermee leer je om veel sneller en efficiënter te werken. Dat bespaart je op termijn enorm veel tijd! Als je een training volgt, krijg je diverse oefeningen om mee te trainen. Samen met de trainers leer je in korte tijd wat de mogelijkheden zijn van Excel. Natuurlijk krijg je hele duidelijke uitleg en kun je gelijk de geleerde stof in de praktijk brengen. 

Excel en de praktijk

Alle cursussen sluiten aan op je praktijksituatie. Heb jij voorbeelden vanuit de praktijk? Neem ze mee en laat ze zien en samen met de trainers worden de casussen behandeld. Het voordeel is dat jij straks direct aan de slag kan met je opgedane kennis. Wanneer je je inschrijft voor een Excel training, vul je eerst een intakeformulier in. Op basis daarvan kan worden bepaald wat jouw persoonlijke leerdoelen zijn. Het is belangrijk dat de training Excel die jij volgt, aansluit bij je dagelijkse werksituatie. Functies die je vrijwel niet zult gebruiken, hoeven ook niet uitgebreid te worden behandeld. 

Wat leer je allemaal?

Je leert eenvoudige functies in te voeren. Bijvoorbeeld wiskundige functies of financiële functies. Daarnaast oefen je om eenvoudige rapporten te maken met maximale en minimale waarden. Verder wordt uitgelegd hoe je gegevens kunt muteren, gegevensformulieren maken en te sorteren. Naarmate je vaker oefent, zul je zien hoe fijn het is om met Excel te werken. Handelingen kunnen worden ingekort en je zult al snel 20% effectiever werken. Ook de combinatie met Word en Access staat natuurlijk op het programma. Kortom, een volledige cursus bij tailorit die ervoor zorgt dat jij efficiënter en sneller kunt werken.

Bezoek de website voor meer informatie :

Bellen met je favoriete online winkel via Klantenservicetelefoon.nl

Heb jij een vraag voor het Zalando-team? Hierbij direct wat praktische gegevens. Op de site www.zalando.nl vind je antwoorden op veel gestelde vragen. Je kunt natuurlijk ook bellen. Het nummer is gratis en luidt als volgt: 0800 022 7087. Een andere heel snelle manier om contact te leggen met klantenservice van Zalando is bellen met 0906-1850. Dit is een nummer dat je gemakkelijk onthoudt toch? Klantenservicetelefoon is hét aanspreekpunt voor telefoonnummers van allerlei klantenservices. Die van webshops natuurlijk, maar ook van bijvoorbeeld gemeenten, energieleveranciers en telecomproviders. Als je ons belt, zorgen wij ervoor dat je direct wordt doorverbonden. We kunnen je ook handige info geven over onder meer bereikbaarheidstijden. Zo is Zalando door de weeks tussen 08:00 en 20:00 uur te bellen en tijdens het weekend van 10:00 tot 18:00 uur.

Medewerker van webwinkel Otto aan de lijn?

Je zoekt met spoed het telefoonnummer van Otto, maar hebt even geen wifi om het op te zoeken. Geen probleem. Als je belt met de Klantenservicetelefoon heb je de betreffende medewerkers binnen no time aan de lijn. En handig om te weten, dit is de keuze die je moet maken: 1 Wilt u bestellen of retourneren, 2 Voor uw overige vragen. De gesprekken met Otto kunnen overigens worden geregistreerd voor trainingen. Dit krijg je te horen als je contact hebt met dit postorderbedrijf. Per gesprek brengt Otto € 0,60 en de gebruikelijke belkosten in rekening. Wist je trouwens dat Otto een van oorsprong Duitse firma is? Aanvankelijk kon je er slechts schoenen kopen. Tegenwoordig is het assortiment veel uitgebreider. Je kunt er zowel kleding als meubels en computers kopen. Tot slot: ook voor vele andere klantenservicenummers kun je bij ons terecht. Denk aan IKEA, Coolblue, Zalando en FonQ.

Bezoek de website voor meer informatie : https://www.klantenservicetelefoon.nl/

Koeltransport en vriesopslag

Bent u op zoek naar een betrouwbare partner die uw koeltransport en diepvriesopslag kan regelen? Dit zijn precies de diensten waar Frigo Group zich op richt. U kunt als sinds 1973 bij ons terecht voor de opslag van uw diepvriesproducten en ook de distributie hiervan. Natuurlijk is er sinds die tijd een hoop veranderd in onze aanpak. We maken tegenwoordig gebruik van de modernste technieken om de kwaliteit van uw producten hoog te houden en gebruiken de nieuwste communicatiemiddelen om ervoor te zorgen dat uw producten altijd op tijd afgeleverd worden op de eindbestemming. 

Frigo Group diensten

Frigo Group werkt samen met zowel grote als kleine bedrijven, en verzorgt de opslag en het transport van diverse soorten voedingsmiddelen. Wij bieden verschillende diensten op dit gebied en kunnen u vrijwel elke stap in dit proces uit handen nemen. Zo kunt u op ons rekenen als het gaat om orderpicking en ook het herorganiseren van goederen op andere pallets. Daarnaast verzorgen wij afhandeling bij de douane in het geval van transport naar het buitenland. Om het transport voor alle partijen zo voordelig mogelijk te houden, verzorgen wij ook groupage van verschillende goederenstromen. Op die manier rijden we nooit met half lege vrachtwagens. Dit is niet alleen goedkoper, maar ook beter voor het milieu.

Onze vrieshuizen

Bij Frigo Group hebben we twee grote vrieshuizen tot onze beschikking om al uw diepvriesproducten in op te slaan. Met een totaal aan 65.000 palletplaatsen is er altijd ruimte voor uw producten. Of het nu gaat om enkele of juist honderden pallets. Bij Frigo Group onderhouden we graag optimaal contact met onze klanten, zodat u altijd op de hoogte bent. We horen graag wat uw wensen zijn, zodat we onze diensten aan kunnen passen aan uw behoeften. Neem vandaag nog contact op, zodat we u een oplossing op maat kunnen bieden.

 

 

Bezoek de website voor meer informatie : http://www.frigogroup.com/