Category Archives: Bedrijfsvoering

Kies voor een backoffice op maat voor uitzendondernemers

Als uitzendondernemer komt er veel op je af. Contact met kandidaten. Afspraken maken met klanten. Allemaal activiteiten die nauwkeurig moeten worden vastgelegd om te kunnen ‘matchen’. En waneer een uitzendkracht geplaatst is, dan moet dit administratie worden bijgehouden. Denk maar aan uitbetaling van het salaris en facturatie aan klanten. Vaak zijn dit voor uitzendondernemers de minst leuke werkzaamheden, want het is tijdrovend en, laten we eerlijk zijn, een uitzendondernemer vind het leuker om gesprekken te voeren met kandidaten en deze te matchen met organisaties. Herken je dit? Laat daarom je backoffice uitzendbureau uitbesteden aan Staffing Direct. Je krijgt alle functionaliteiten en capaciteit om een volwaardig uitzendbureau te runnen.

Vertrouwd je backoffice uit besteden

Wanneer je als uitzendbureau jouw backoffice laat uitbesteden aan Staffing Direct beschik je over 100% alle backoffice functionaliteiten. Dit zijn alle front- en backoffice processen. Maar ook krijg je beschikking over de nodige uitzendsoftware (Easyflex) om alle administratieve processen te kunnen beheren rondom uitzendkrachten. Contact met de flexwerkers gebeurt volledig digitaal en volgens een bewezen workflow. Dit bespaart niet alleen enorm veel tijd, het voorkomt ook fouten. Met een gerust hart kun je jouw backoffice toevertrouwen aan Staffing Direct.

Bovendien heeft Staffing Direct een team van professionals klaar zitten om je te ondersteunen op alle kennisgebieden en kun je altijd terecht om hulp in te roepen. Om jouw werkzaamheden nog beter te kunnen uitvoeren, zorgt Staffing Direct dat jouw kennis op peil blijft. Hiervoor kun je gratis trainingen volgen. Zo beschik je over alles wat nodig is om vakkundig een eigen uitzendbureau te runnen.

De kracht van Staffing Direct

Wanneer je jouw backoffice uitzendbureau wilt uitbesteden, zoek je een betrouwbare partner. Staffing Direct is gespecialiseerd in backoffices voor uitzendbureaus en doet dit al jaren. 30 jaar geleden is Marcel Slaghekke, een van de backoffice uitzendbureau pioniers, begonnen met Olympia uitzendbureau. Deze kennis en ervaring heeft Marcel ondergebracht bij Staffing Direct in een nieuwe formule. De dienstverlening van Staffing Direct is zodanig ingericht dat er een oplossing is voor elk uitzendbureau. Een backoffice voor uitzendbureaus op maat dus!

Staffing Direct, ook als je een uitzendbureau wilt beginnen

Niet alleen is Staffing Direct gericht op bestaande uitzendbureaus, ook wanneer je wilt starten als uitzendondernemer neem je contact op. Staffing Direct richt zich namelijk ook op startende ondernemers en heeft hiervoor een speciaal programma ontwikkeld. Meer weten? Neem dan gerust contact op met Staffing Direct. 

Kies voor persoonlijke ondersteuning, kennis en zekerheid. Dat is wat Staffing Direct je biedt en dat is een geruststellende gedachte. Alle kennis en ervaring waarover Staffing Direct beschikt is verwerkt in de backoffice dienstverlening en is er helemaal op gericht om jouw uitzendbureau succesvol te laten groeien. Profiteer van geavanceerde backoffice processen en systemen én lift mee op jarenlange kennis en ervaring in de uitzendbranche. Veel uitzendbureaus zijn je al voorgegaan en heeft Staffing Direct al meer dan 1 miljoen werkzoekenden aan een baan geholpen. 

 

Meer weten over backoffice uitzendbureau uitbesteden? Neem dan gerust contact op met Staffing Direct. 

Bezoek de website voor meer informatie : https://staffingdirect.nl/

Relatiegeschenk met logo

Als je als bedrijf bezig  bent met het uitzoeken van een relatiegeschenk kom je in een snoepwinkel met heel veel artikelen en weet je vaak niet wat te kiezen. De meest gestelde vraag die wij als relatiegeschenkbedrijf krijgen is dat de klant op zoek is naar een uniek item. Iedereen wil zich graag onderscheiden van de rest. 

Maar een uniek relatiegeschenk heeft niet alleen te maken met iets hebben wat niemand anders heeft maar ook met de invulling van wat je ermee doet en hoe je het product je eigen maakt en toepast in jouw bedrijf. Denk dan aan eens aan een artikel in een knallende kleur, een gekke toepassing of afwijkend formaat. 

Ook is er heel veel mogelijk op custom made gebied. Dat betekent dat de vormgeving van een relatiegeschenk helemaal naar jouw wensen gebeurt ( binnen de mogelijkheden). Een paar voorbeelden hiervan zijn bijv. een powerbank in de vorm van een benzinepomp voor een benzinemerk, een sleutelhanger in de vorm van de mascotte of een tas die in geheel in de kleuren, maten en materiaal die de klant wenst.

Bezoek de website voor meer informatie : https://www.relatiegeschenk4you.nl/

Werken aan de organische vindbaarheid | Ralf van Veen

Op een individuele pagina moeten zoekmachines de inhoud zien om pagina’s in hun enorme trefwoord-gebaseerde indexen op te nemen. Ze moeten ook toegang hebben tot een kruipbare linkstructuur – een structuur waarmee spinnen de paden van een website kunnen doorbladeren – om alle pagina’s op een website te vinden. (Om een glimp op te vangen van hoe de linkstructuur van uw site eruit ziet, probeer uw site via Link Explorer uit te voeren.) Honderdduizenden sites maken de kritieke fout om hun hoofdlinknavigatie te verbergen of te begraven op een manier die zoekmachines niet kunnen bereiken. Dit belemmert hun vermogen om pagina’s in de indexen van de zoekmachines te krijgen. Hieronder is een illustratie van hoe dit probleem kan gebeuren:

Dit artikel wordt mede mogelijk gemaakt door Ralf van Veen.

In het bovenstaande voorbeeld heeft Google’s kleurrijke spin pagina “A” bereikt en ziet interne links naar de pagina’s “B” en “E”. Hoe belangrijk de pagina’s C en D ook mogen zijn voor de site, de spin heeft geen mogelijkheid om ze te bereiken – of zelfs maar te weten dat ze bestaan – omdat er geen directe, kruipbare links naar die pagina’s verwijzen. Wat Google betreft, deze pagina’s bestaan in principe niet – grote inhoud, goede keyword targeting en slimme marketing maken helemaal geen verschil als de spinnen die pagina’s niet kunnen bereiken.

De optimale structuur voor een website zou eruit zien als een piramide (waar de grote stip bovenaan de homepage is):

Deze structuur heeft een minimum aan links mogelijk tussen de homepage en een bepaalde pagina. Dit is nuttig omdat het link equity (ranking power) door de hele site kan stromen, waardoor het rangpotentieel voor elke pagina toeneemt. Deze structuur is gebruikelijk op veel goed presterende websites (zoals Amazon.com) in de vorm van categorie- en subcategorieënsystemen.

Maar hoe wordt dit bereikt? De beste manier om dit te doen is met interne links en aanvullende URL-structuren. Ze linken bijvoorbeeld intern naar een pagina op http://www.example.com/mammals… met de ankertekst “katten”. Hieronder staat het formaat voor een correct geformatteerde interne link. Stel je voor dat deze link op het domein jonwye.com staat.

In de bovenstaande illustratie geeft de “a”-tag het begin van een link aan. Link tags kunnen afbeeldingen, tekst of andere objecten bevatten, die allemaal een “klikbaar” gebied op de pagina vormen dat gebruikers kunnen gebruiken om naar een andere pagina te gaan. Dit is het oorspronkelijke concept van het internet: “hyperlinks.” De doorverwijslokatie geeft de browser en de zoekmachines aan waar de linkpunten zich bevinden. In dit voorbeeld wordt verwezen naar de URL http://www.jonwye.com. Vervolgens beschrijft het zichtbare gedeelte van de link voor bezoekers, de zogenaamde “anchor text” in de SEO-wereld, de pagina waar de link naartoe wijst. In dit voorbeeld gaat de pagina waarnaar verwezen wordt over custom belts van een man genaamd Jon Wye, dus de link gebruikt de ankertekst “Jon Wye’s Custom Designed Belts”. De </a> tag sluit de link af, zodat later op de pagina niet het link attribuut wordt toegepast op de elementen.

Dit is het meest elementaire formaat van een link – en het is zeer begrijpelijk voor de zoekmachines. De spiders van de zoekmachine weten dat ze deze link moeten toevoegen aan de linkgrafiek van het web, deze moeten gebruiken om quere-onafhankelijke variabelen (zoals MozRank) te berekenen en deze te volgen om de inhoud van de pagina waarnaar wordt verwezen te indexeren.

Hieronder staan enkele veel voorkomende redenen waarom pagina’s mogelijk niet bereikbaar zijn en dus niet geïndexeerd kunnen worden.

Koppelingen in de vereiste formulieren voor het indienen van aanvragen
Formulieren kunnen elementen bevatten die zo elementair zijn als een vervolgkeuzemenu of elementen die zo complex zijn als een volledige enquête. In beide gevallen zullen zoekspinnen niet proberen formulieren “in te dienen” en dus zijn alle inhoud of links die toegankelijk zijn via een formulier onzichtbaar voor de engines.

Links alleen toegankelijk via interne zoekvelden
Spinnen zullen niet proberen om zoekopdrachten uit te voeren om inhoud te vinden, en daarom wordt geschat dat miljoenen pagina’s verborgen zijn achter volledig ontoegankelijke interne zoekvakken.

Links in Niet-parseerbare Javascript
Links gebouwd met behulp van Javascript kan ofwel uncrawlable of gedevalueerd in gewicht, afhankelijk van hun implementatie. Om deze reden wordt aanbevolen om standaard HTML-links te gebruiken in plaats van op Javascript gebaseerde links op elke pagina waar het verkeer dat door zoekmachines wordt doorverwezen belangrijk is.

Links in Flash, Java, of andere plug-ins
Alle links ingebed in Flash, Java-applets en andere plug-ins zijn meestal niet toegankelijk voor zoekmachines.

Koppelingen die verwijzen naar Pagina’s die geblokkeerd worden door de Meta Robots Tag of Robots.txt
De Meta Robots-tag en het robots.txt-bestand stellen een site-eigenaar in staat om de toegang van spiders tot een pagina te beperken.

Koppelingen op pagina’s met honderden of duizenden koppelingen
De zoekmachines hebben allemaal een ruw crawl-limiet van 150 links per pagina voordat ze kunnen stoppen met het spinnen van extra pagina’s waarnaar wordt gelinkt vanaf de originele pagina. Deze limiet is enigszins flexibel, en bijzonder belangrijke pagina’s kunnen meer dan 200 of zelfs 250 links hebben, maar in de praktijk is het verstandig om het aantal links op een bepaalde pagina te beperken tot 150 of het risico te lopen dat de mogelijkheid om extra pagina’s te laten kruipen verloren gaat.

Links in Frames of I-Frames
Technisch gezien, koppelingen in beide frames en I-F

Bezoek de website voor meer informatie : https://ralfvanveen.com

Wat doet een SEO freelancer? | Ralf van Veen

Wat zijn interne links?
Interne links zijn hyperlinks die verwijzen naar (doel) hetzelfde domein als het domein waar de link op staat (bron). In lekentaal is een interne link een link die verwijst naar een andere pagina op dezelfde website.

Codevoorbeeld
Optimaal formaat
Gebruik beschrijvende trefwoorden in ankertekst die een zin geven aan het onderwerp of trefwoorden die de bronpagina probeert te bereiken.

Dit artikel wordt mede mogelijk gemaakt door Ralf van Veen.

Wat is een interne link?
Interne links zijn links die van één pagina op een domein naar een andere pagina op hetzelfde domein gaan. Ze worden vaak gebruikt in de hoofdnavigatie.

Dit soort links zijn nuttig om drie redenen:

Ze stellen gebruikers in staat om door een website te navigeren.
Ze helpen bij het vaststellen van een informatiehiërarchie voor de betreffende website.
Ze helpen link equity (ranking power) te verspreiden over websites.
SEO beste praktijken
Interne links zijn het meest nuttig voor het opzetten van de site architectuur en het verspreiden van link equity (URL’s zijn ook essentieel). Om deze reden gaat deze sectie over het bouwen van een SEO-vriendelijke site architectuur met interne links.

Op een individuele pagina moeten zoekmachines de inhoud zien om pagina’s in hun enorme trefwoord-gebaseerde indexen te kunnen weergeven. Ze moeten ook toegang hebben tot een kruipbare linkstructuur – een structuur waarmee spinnen door de paden van een website kunnen bladeren – om alle pagina’s op een website te vinden. (Om een glimp op te vangen van hoe de linkstructuur van uw site eruit ziet, probeer uw site via Link Explorer uit te voeren.) Honderdduizenden sites maken de kritieke fout om hun hoofdlinknavigatie te verbergen of te begraven op een manier die zoekmachines niet kunnen bereiken. Dit belemmert hun vermogen om pagina’s in de indexen van de zoekmachines te krijgen. Hieronder is een illustratie van hoe dit probleem kan gebeuren:

In de bovenstaande afbeelding geeft de “a”-tag het begin van een link aan. Linktags kunnen afbeeldingen, tekst of andere objecten bevatten, die allemaal een “klikbaar” gedeelte op de pagina vormen dat gebruikers kunnen gebruiken om naar een andere pagina te gaan. Dit is het oorspronkelijke concept van het internet: “hyperlinks.” De doorverwijslokatie geeft de browser en de zoekmachines aan waar de linkpunten zich bevinden. In dit voorbeeld wordt verwezen naar de URL http://www.jonwye.com. Vervolgens beschrijft het zichtbare gedeelte van de link voor bezoekers, de zogenaamde “anchor text” in de SEO-wereld, de pagina waar de link naartoe wijst. In dit voorbeeld gaat de pagina waarnaar verwezen wordt over custom belts van een man genaamd Jon Wye, dus de link gebruikt de ankertekst “Jon Wye’s Custom Designed Belts”. De </a> tag sluit de link af, zodat later op de pagina niet het link attribuut wordt toegepast op de elementen.

Dit is het meest elementaire formaat van een link – en het is zeer begrijpelijk voor de zoekmachines. De spiders van de zoekmachine weten dat ze deze link moeten toevoegen aan de linkgrafiek van het web, deze moeten gebruiken om quere-onafhankelijke variabelen (zoals MozRank) te berekenen en deze te volgen om de inhoud van de pagina waarnaar wordt verwezen te indexeren.

Hieronder staan enkele veel voorkomende redenen waarom pagina’s mogelijk niet bereikbaar zijn en dus niet geïndexeerd kunnen worden.

Koppelingen in de vereiste formulieren voor het indienen van aanvragen
Formulieren kunnen elementen bevatten die zo elementair zijn als een vervolgkeuzemenu of elementen die zo complex zijn als een volledige enquête. In beide gevallen zullen zoekspinnen niet proberen formulieren “in te dienen” en dus zijn alle inhoud of links die toegankelijk zijn via een formulier onzichtbaar voor de engines.

Links alleen toegankelijk via interne zoekvelden
Spinnen zullen niet proberen om zoekopdrachten uit te voeren om inhoud te vinden, en daarom wordt geschat dat miljoenen pagina’s verborgen zijn achter volledig ontoegankelijke interne zoekvakken.

Links in Niet-parseerbare Javascript
Links gebouwd met behulp van Javascript kan ofwel uncrawlable of gedevalueerd in gewicht, afhankelijk van hun implementatie. Om deze reden wordt aanbevolen om standaard HTML-links te gebruiken in plaats van op Javascript gebaseerde links op elke pagina waar het verkeer dat door zoekmachines wordt doorverwezen belangrijk is.

Links in Flash, Java, of andere plug-ins
Alle links ingebed in Flash, Java-applets en andere plug-ins zijn meestal niet toegankelijk voor zoekmachines.

Koppelingen die verwijzen naar Pagina’s die geblokkeerd worden door de Meta Robots Tag of Robots.txt
De Meta Robots-tag en het robots.txt-bestand stellen een site-eigenaar in staat om de toegang van spiders tot een pagina te beperken.

Koppelingen op pagina’s met honderden of duizenden koppelingen
De zoekmachines hebben allemaal een ruw crawl-limiet van 150 links per pagina voordat ze kunnen stoppen met het spinnen van extra pagina’s waarnaar wordt gelinkt vanaf de originele pagina. Deze limiet is enigszins flexibel, en bijzonder belangrijke pagina’s kunnen meer dan 200 of zelfs 250 links hebben, maar in de praktijk is het verstandig om het aantal links op een bepaalde pagina te beperken tot 150 of het risico te lopen dat de mogelijkheid om extra pagina’s te laten kruipen verloren gaat.

Links in Frames of I-Frames
Technisch gezien zijn de koppelingen in beide frames en I-Frames kruipend, maar beide vormen structurele problemen voor de motoren op het gebied van organisatie en opvolging. Alleen gevorderde gebruikers met een goed technisch inzicht in hoe zoekmachines indexeren en links in frames volgen, zouden deze elementen moeten gebruiken in combinatie met interne links.

Door deze valkuilen te vermijden, kan een webmaster schone, spiderable HTML-links hebben, die de spiders gemakkelijk toegang geven tot hun inhoudspagina’s. Links kunnen extra attributen hebben, maar de engines negeren bijna al deze attributen, met de belangrijke uitzondering van de rel=”nofollow” tag.

Wilt u snel een glimp opvangen van de indexering van uw site? Gebruik een hulpmiddel zoals Moz Pro, Link Explorer of Screaming Frog om een sitecrawl uit te voeren. Vergelijk vervolgens het aantal pagina’s dat de crawl werd weergegeven met het aantal pagina’s dat wordt weergegeven wanneer u een site:search uitvoert op Google.

Bezoek de website voor meer informatie : https://ralfvanveen.com

De voordelen van werkplekbekabeling

Een strakke werkomgeving zonder kabels

Niks is irritanter dan dat u zit te werken achter uw computer en de snoer van de computer zit vast onder de bureaustoel. Buiten dat het erg hinderlijk is dat u steeds over snoeren heen moet stappen of dat u erachter blijf haken. Is het ook nog eens een lelijk aangezicht al die snoeren zo open en bloot op de werkplek. Een werkplek hoort immers rust uit te stralen en strak te ogen. Zodra het rommelig wordt kunnen mensen zich al snel minder goed concentreren. En wie wilt er nou niet een strakke werkomgeving om rustig zonder stress te werken. 

Voor- en nadelen 

Buiten dat het er mooi uitziet en u niet over snoeren heen valt heeft het ook nog een aantal praktische voordelen. Ieder kantoor of studieruimte heeft er wel mee te maken, al die snoeren en kabels door de ruimte heen. Doordat er een enorme groei is gekomen in het gebruik van laptops, smartphones en tablets, zitten we ook met meer snoeren. Al deze apparaten dienen immers opgeladen te worden en vaak kan een bepaalde oplader niet op een ander apparaat, waardoor u alsnog een andere oplader moet gebruiken. Zo groeit het aantal snoeren en kabels al snel in uw huis of op uw werkplek. Doordat er vaak wordt gekozen om dit even snel langs de muur te hangen of onder de tafel te stoppen, gaat er nog wel is wat fout. 

Zoals eerder besproken kunt u erover struikelen en geeft het een lelijk aangezicht. Echter is er zo ook een grotere kans op een kabelbreuk, waardoor uw systemen kunnen uitvallen en waardevolle gegevens verloren kunnen gaan. Er kan ook kortsluiting ontstaan of vertraging van de software, waardoor het systeem erg langzaam werkt en uw werk hierdoor belemmert wordt. Verder is het ook nog eens brandgevaarlijk vanwege de grote hoeveelheid stof dat het opvangt na een bepaalde periode. 

Reden genoeg om uw snoeren en kabels voortaan goed op te bergen. Tegenwoordig heeft elk groot en professioneel bedrijf hier op gelet. Het heeft natuurlijk ook zijn voordelen, denk hierbij aan de kosten die u bespaart voor het inhuren van externe ICT diensten. Uw eigen ICT zal zich ook meer kunnen richten op belangrijkere werkzaamheden. Het geeft een strakke en georganiseerde werkomgeving, tevens een veilige werkomgeving voor zowel u als uw personeel. En de lucht in de ruimte zal ook beter zijn vanwege de stof die minder in de lucht hangt. Natuurlijk zal de ARBO ook blij zijn met deze maatregelen en kunnen eventuele verzekeringen worden verlaagd. 

Het is dus duidelijk dat kabelmanagement uw efficiëntie verhoogd en gevaren verlaagd. U moet er natuurlijk niet aan denken dat in de avonduren als er niemand meer in de ruimte aanwezig is, er brand uitbreekt omdat er een dikke stoflaag in een stekkerdoos zit. Of er zitten een aantal snoeren bekneld omdat u dacht dat maak ik wel even snel vast met een tiewrap. Vervolgens raken ze overhit, waardoor er kortsluiting komt dat wordt gevolgd door een brand. Al uw gegevens en spullen verloren terwijl het zo makkelijk voorkomen had kunnen worden. Nog maar te zwijgen over al die tijd die u met de verzekering zal zitten te praten om dit zo goed mogelijk op te lossen. 

Conclusie 

Kortom wacht niet langer en maak gebruik van een geordende werkplekbekabeling. Hedendaags is het aan een opmars bezig onder bedrijven en scholen om niet alleen een nette en strakke uitstraling te creëren, maar ook om de veiligheid van het personeel en studenten te garanderen. Helemaal in een tijd dat elektronica steeds vaker gebruikt wordt is het bijna verplicht om u hiermee bezig te houden. Niet alleen voor uzelf maar voor uw hele omgeving.

Bezoek de website voor meer informatie : https://www.humanoffice.nl/

Goede kleding tegen de wind en kou

Een goede uitrusting voor de winter

Kou lijden terwijl je aan het werk bent is natuurlijk nooit niet wenselijk. Maar wanneer de temperaturen plotseling dalen denken we pas aan goede warme werkkleding. Zonde natuurlijk en vooral niet nodig. Seizoenen komen en gaan en zodra de ‘r’ in de maand zit weet je dat je je weer gereed kunt maken voor de winter. Om je goed warm en droog te houden tijdens de herfst en winter geven je wat tips om op te leggen wanneer je nieuwe warme bedrijfskleding nodig hebt.

Wind- en waterdichte kleding

Wat maakt kleding nou echt winddicht? Niet onbelangrijk, aangezien het een essentieel voorwaarde is voor goede winterkleding die je warm houdt. Om echt het keurmerk winddicht te krijgen dient het kledingstuk een winddichte voering of laag te bevatten. Daarnaast zijn er andere eigenschappen van belang, zoals getapete naden, een windvanger ( vaak achter de ritssluiting ) , windvangers in de mouwen en in de kraag en tenslotte een hoge kraag. Goede voorbeelden zijn dik gevoerde winterjassen , teddy gevoerde (fleece) vesten, gebreide vesten, bodywarmers en softshell jassen.

Waterdichtheid van kleding

De waterdichtheid van kleding wordt gemeten middels een WP (waterproofness) meting of getal, ook wel het waterkolommen per cm2. Hoe hoger dit getal, des te beter de waterdichtheid. Waterdicht betekent ook daadwerkelijk dat het materiaal geen water doorlaat via de buitenkant. Denk aan dikke materialen zoals PVC. Daarnaast heb je kleding wat waterproof, of waterbestendig is. Dit soort kleding laat water minder snel toe en heeft een lagere WP waarde, maar is alsnog een prima kledingstuk dat je droog houdt.

Tip: investeer in multi-functionele kleding die je vaker kunt gebruiken. Denk aan een licht en handige opvouwbare regenjack. Koop kleding wat goed te gebruiken is onder alle omstandigheden.

Werkkleding voor de bouw, logistiek, infra en installatie

Ben je ondernemer met personeel in de branches logistiek, installateurs, infra of de bouw dan wil je natuurlijk goede werkkleding voor je personeel. Kleding dat comfortabel zit, goed ademt , goed wasbaar is en natuurlijk de medewerker lekker warm houdt tijdens de koude wintermaanden. Workwear24 heeft meer dan 10 jaar ervaring in maatwerk bedrijfskleding voor alle gangbare branches met veel ervaring in de zorg, transport en bouw. Het complete werkkleding pakket voor de bouw, van s3 werkschoenen tot aan zuurbestendige kleding en extra stevige werkbroeken, zijn te bestellen in de webshop met gratis verzending vanaf €45,- excl. btw.

Handig klantenportal voor grote organisaties met veel personeel

Voor grote organisaties biedt Workwear24 een online klantenportal om het extra bestellen of bijbestellen van kledingstukken makkelijk te maken. Medewerkers ontvangen een eigen inlog en kunnen zodoende hun eigen werkkleding pakket bestellen. Simpel, makkelijk en snel!

Bezoek de website voor meer informatie : https://www.werkkleding-workwear24.nl

Werk moet vooral leuk zijn

Loopbaanbegeleiding is in opmars. Steeds meer werknemers of werkzoekenden maken gebruik van de diensten van een loopbaanadviseur, outplacementbureau of carrièreplanner.

Loopbaanbegeleiding of outplacement betekent veel meer dan het veroveren van een baan. Het biedt je als kandidaat de mogelijkheid om echt eens goed na te denken over de vervolgstappen in je loopbaan. “En dat niet alleen. Middels outplacement of loopbaanbegeleiding krijg je ook nog eens hulp om je doelen te bepalen en deze ook daadwerkelijk te verwezenlijken”, aldus Joep Herni van Outplacementbureau Werkcontact.

“Loopbaanbegeleiding is ook niet per definitie een verticaal verhaal Het kan ook horizontale verandering met zich meebrengen. Werk moet vooral leuk zijn. Natuurlijk moet je vaak ook werken omdat er eenvoudig weg brood op de plank moet, maar wek kan ook leuk zijn.

Outplacementbureau Werkcontact houdt zich sinds 2003 bezig met loopbaanadvies, outplacement, training en begeleiding. De clientèle bestaat zowel uit mannen als vrouwen. Mensen, die al jarenlang op dezelfde werkplek zitten, zich daar niet meer zo happy voelen en graag nog ‘iets anders’ willen, mensen die te verstaan nebben gekregen dat ze er in verband met de ontwikkeling van het bedrijf goed aan doen naar een andere baan uit te kijken – outplacement – herintreedsters en werklozen.

Bij outplacement is het belangrijk is dat werknemers kunnen worden overgeplaatst naar een andere functie in bij een ander bedrijf. Naast een mensgerichte in plaats van een taakgerichte benadering van de werknemer is het voor het outplacementbureau van belang en de kandidaat van groot belang om drijfveren, sturingsmechanismen en ambities van de medewerker in kaart te brengen. Want alleen op die manier kan een juiste match gemaakt worden.

Bezoek de website voor meer informatie : https://www.outplacementverzekering.nl

Modieuze werkkleding, het bestaat!

Bedrijfskleding saai? Hoeft niet zo te zijn

Bedrijfskleding is vaak een must voor bedrijven met personeel. Je wilt je personeel natuurlijk wel verzorgd en met je bedrijfsnaam representatief naar buiten toe treden. Denken we aan bedrijfskleding of veiligheidsskleding dan zien we vaak een grauwe saai kleding voor ons, hier en daar voorzien van een logo. Maar vaak alles behalve trendy en modieus. Dit is absoluut gedateerd hoeft zeker niet meer zo te zijn.Tegenwoordig voldoet bedrijfskleding aan de nieuwste mode trends en doet het zeker niet onder ten opzichte van normale kleding. We lichten wat trends uit waar je als bedrijf je personeel mee kunt aankleding.

Voor het voorjaar en de zomer: stretch werkpolo’s

Op een warme werkdag wil je alles behalve je zelf letterlijk uit het zweet werken. Juist dan is het van belang comfortabele kleding te dragen dat goed ademt gedurende de hele dag. Met uitstekende hoogwaardige katoenen werkpolo’s is dit prima mogelijk. Door de juiste combinatie van stevig katoen, elasthan en polyester kun je een sterk kledingstuk dragen dat altijd toepasbaar is. Zoek je een moderne look, pak dan eens een polo met kleuraccenten op de mouw, kraag en borstzak. Deze zijn in nagenoeg alle kleuren leverbaar en zorgt voor een frisse en opvallende uitstraling.

Voor het najaar en de winter: werklaarzen en gevoerde luxe winterjacks

Zodra de ‘R’ in de maand zit weet je dat het weer de andere kant op gaat met de temperaturen. De dagen worden korter en de winter doet langzaam haar intrede. Werken in de kou, dat wil niet mand. De echte uitdagingen zijn de regenbuien en koude ochtend wanneer het vriest. Ook wanneer je dan moet werken wil je droog en warm blijven, maar liever niet eruit zien als een marsmannetje. Met de nieuwe wintercollectie kleding hoeft dat ook niet. Het is prima mogelijk om een casual trendy winterjack te dragen die je ok goed warm houdt. Nieuwe trendy ( fleece ) jacks zijn te herkennen aan een warme teddy voering, capuchon en een extra handige zakken. Ook hip zijn de jacks met afritsbare capuchons of mouwen. Deze kun je namelijk meerdere seizoenen dragen en de jack gebruiken als een bodywarmer!

Worwear24: dé partner op het gebied van werkkleding

Bij Workwear24 draait het allemaal op een plezierige werkdag. Wij zorgen voor comfortabele en modieuze werkkleding voor ieder bedrijf, groot of klein. Sterker nog, bij Workwear24 ben je niet verplicht grote aantallen af te nemen, maar kun je zelfs werkkleding bestellen van 1 stuk. Benieuwd naar onze collectie? Bezoek onze webshop en bestel eenvoudig online.

Bezoek de website voor meer informatie : https://www.werkkleding-workwear24.nl/

Kerstpakketten zijn er genoeg

Dit jaar hoeven de kerstpakketten je niet veel tijd en inspanning te kosten als je kiest voor Premiumkerstpakketten. Vaste klanten zullen dit beamen, nieuwe klanten heten wij van harte welkom. Wij hebben ons “huiswerk” gedaan en staan vanaf nu voor jullie klaar. De voorbereidingen zijn al volop in gang gezet. We werken samen met de grootste en meest gerenommeerde leveranciers en mede ook dank zij deze prettige samenwerking hebben we de meest fraaie kerstpakketten voor jullie kunnen samenstellen. Benieuwd geworden? Bezoek onze website voor informatie en bekijk de ruime en zeer gevarieerde selectie kerstpakketten.

Ruim aanbod kerstpakketten
Premiumkerstpakketten heeft een overzichtelijke website met veel informatie over onze werkwijze en over de inhoud van de kerstpakketten. Bij de afbeelding van de kerstpakketten vind je productinformatie, zodat je de inhoud kent van een bepaald pakket. Wij vinden het belangrijk om onze (potentiële) klanten goed en volledig te informeren en daar besteden wij dan ook veel tijd aan. Is er echter toch nog iets wat je mist, zijn er in jouw ogen verbeterpunten? Neem gerust contact  op. Wij houden van een kritische noot en zullen deze indien nodig verwerken. Ook wanneer je helemaal tevreden bent over onze kerstpakketten website horen wij dat graag.

Soorten en maten kerstpakketten
Grote kerstpakketten, kleine kerstpakketten, goedkope en dure kerstpakketten, traditionele en originele kerstpakketten bij Premiumkerstpakketten.nl vind jij deze allemaal. Er valt wat te kiezen, de variatie is groot. In de kwaliteit van de producten en artikelen is echter geen variatie, deze is bij alle kerstpakketten prima, ongeacht de grootte en de prijs. Met de kerstpakketten van Premiumkerstpakketten sta jij in december niet met lege handen. Als jij hulp nodig hebt, helpen wij je graag bij het vinden van de meest geschikte originele kerstpakketten voor jouw medewerkers. Misschien wil je dit jaar de visie en de missie van jouw bedrijf terug laten komen in de kerstpakketten. Geef je wensen aan ons door. Wij hebben er ervaring mee, maak er gebruik van en voorkom slapeloze nachten. Gebruik onze kennis en ervaring en wij stellen mooie kerstpakketten voor je samen. Kerstpakketten eenvoudig online bestelt bij Premiumkerstpakketten, kerstpakketten die jouw waardering laten zien aan je personeel, kerstpakketten waarover op de werkvloer nog lang zal worden gesproken.

Bezoek de website voor meer informatie : https://www.premiumkerstpakketten.nl/

3500 zonnepanelen op een parkeerdek – World of Walas

CarbonBlue eind mei opgeleverd

3500 zonnepanelen produceren vanaf volgende maand circa 35 procent van de benodigde energie in Carbon6, het voormalige CBS-gebouw in Heerlen. De zonnepanelen liggen op een houten constructie, gemaakt van duurzaam hout. Het regenwater dat op het dak valt, wordt gezuiverd met een helofytenfilter. “CarbonBlue is een zeer duurzaam project”, vertelt Dirk van der Ven, COO van World of Walas. “De bouwactiviteiten zijn 1 mei klaar en de oplevering staat gepland voor eind mei.”

Het voormalige hoofdkantoor van CBS huisvest momenteel een community van zo’n 130 huurders. “Carbon6 zijn we gestart in 2012”, vertelt Dirk enthousiast. “Het heeft een groot aantal jaar leeg gestaan, maar nu vind je er heel veel ateliers, creatieve industrie, Urban Farming en meer van dat soort functies. Het overgrote deel zijn kleine tot middelgrote ondernemingen, en daar zit ook de kracht. Er zijn heel veel kruisbestuivingen gaande.”

 

Energietransitie – Walas Concepts

De methode van Walas Concepts is om zo’n pand geleidelijk te ontwikkelen. “We knappen het dus niet in een keer op; dat neemt meerdere jaren in beslag. De eerste fase is nu afgerond.” Belangrijk onderdeel van het project is de energietransitie. “Om een voorbeeld te geven: in het eerste jaar verstookten we circa 600.000 kuub gas voor de verwarming van het hele pand. Om de energiekosten onder controle te krijgen hebben we gezocht naar een duurzame oplossing. Wij houden ons hierbij vast aan de Earth Charter beweging en Earth Charter Cities. We proberen als inspirator constant bezig te zijn met verduurzaming.”

Oorspronkelijk werd gedacht aan zonepanelen op het dak van het pand. “Ons gebouw bestaat echter uit veel kleine vleugels en een klein dak, dus dat is niet echt geschikt voor zo’n groot project. Voor een substantiële oplossing hadden we veel meer oppervlakte nodig. Toen kwamen onze parkeerdekken in beeld.” Naast het gebouw bevinden zich twee grote parkeerterreinen met een ondergrondse parkeergarage. “Per parkeerdek spreek je over 4200 m2”, licht Dirk toe. “Nu we boven het eerste parkeerdek een dakconstructie hebben gemaakt met 3500 zonnepanelen, wordt dubbel gebruik gemaakt van de vierkante meters: parkeren én energieopwekking. We hebben het project CarbonBlue genoemd, en er zijn nu al plannen voor CarbonBlue2.”

Duurzaam hout uit Afrika

Bij alle beslissingen die worden genomen, wordt nagedacht of het nóg beter kan. “Met het oog hierop hebben we gekozen voor een houten- in plaats van een stalen constructie. En dat is gelukt. We gebruiken nu duurzaam hout uit Afrika – genaamd ‘low impact lumbering’ – dat op een bijzondere manier wordt gekapt.”

CarbonBlue heeft nog meer duurzame onderdelen, zoals oplaadpunten voor elektrische auto’s en een helofytenfilter, die fijnstof in de lucht en koperdeeltjes van de naastgelegen spoorlijn uit het regenwater filtert. “In het midden van ons parkeerdek staat een betonnen bak. Daar groeiden voorheen struiken en bomen in. Nu hebben we daar een natuurlijk systeem van gemaakt met struiken, riet- en grassoorten, die het regenwater zuiveren.”

Met CarbonBlue kan met het aantal zonuren dat we in Nederland hebben, ruim een derde van het elektriciteitsverbruik van het gebouw Carbon6 worden opgewekt. “We hebben 1 megawatt aan opgesteld vermogen”, meldt Dirk. “CarbonBlue zorgt voor een energieproductie van – naar verwachting – 900.000 kWh per jaar. In totaal wordt jaarlijks 400.000+ kg CO2 gereduceerd en daar is nog niet in meegenomen de CO2 reductie tijdens de bouw. Het project wordt eind mei opgeleverd. Begin juli is de officiële opening.

Bezoek de website voor meer informatie :